Kategorie

Hledat

Přepravní služba PPL


PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice. PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den.

Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu firmy PPL, jejich přehled naleznete na stránkách PPL.
V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat centrálu PPL na telefonu 267 713 487.

Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na stránkách informace o zásilce.

cena dopravy 114 - 365 ,- (bez DPH)  137 - 438 ,- (s DPH) 
 cena dobírky 42 ,- (bez DPH)  50 ,- (s DPH)
 při platbě převodem (proforma faktura) 145 - 365 ,- (bez DPH)  177 - 438 ,- (s DPH)  
 při objednávce zboží nad 3 000 Kč s DPH  ZDARMA ZDARMA 

 

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

 

 

Česká pošta

 

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování bude informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete infromováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

 

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvímwww.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

 

 

cena dopravy 95 - 157 ,- (bez DPH)   114 - 189 ,- (s DPH)  
cena dobírky   42 ,- (bez DPH)   50 ,- (s DPH)
při platbě převodem (proforma faktura)  110 - 157 ,- (bez DPH)   132 - 189 ,- (s DPH)
při objednávce zboží nad 3 000 Kč s DPH    ZDARMA   ZDARMA

 

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky v sekci Faktury i ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři: 

 TIP: Sledování trasy zásilky

 

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby


I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.

Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu +420775177415.

Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.


online katalog 2017poklepem ke spuštění

Uživatel

Vítejte, Přihlásit

Košík Váš účet

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
DPH 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Ceny jsou s DPH

Košík K pokladně

Hledat